در ۴۰ روز آینده پروژه‌های دهاقان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره‌برداری می‌رسند

فرماندار دهاقان گفت: ظرف ۴۰ روز آینده پروژه‌هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند را به مرحله بهره‌برداری می‌رسانیم و ادارات شهرستان تا سه روز پروژه‌های دارای ۸۰ درصد پیشرفت را به فرمانداری اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی جمشیدیان ظهر امروز_ شنبه دوازدهم خرداد_ در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: قانون‌گذار تکالیفی بر عهده ما گذاشته و به همین جهت ۸ تیرماه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود و باید تمامی فرآیند انتخابات ظرف یک ماه انجام شود.

وی افزود: نگاه همه دشمنان نظام به انتخابات پیش رو است؛ انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است و در باب مشارکت در انتخابات، باید هر آنچه داریم به خدمت بگیریم تا انتخابات با شکوهی برگزار شود.

فرماندار شهرستان دهاقان تأکید کرد: باید خدمت به خلق را سرلوحه کارها قرار دهیم و در همین راستا متعهد شده‌ایم تا ۴۰ روز آینده پروژه‌هایی که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند را به مرحله بهره‌برداری برسانیم؛ ادارات شهرستان تا سه روز پروژه‌های دارای ۸۰ درصد پیشرفت را به فرمانداری اعلام کنند.

جمشیدیان با اشاره به ایجاد مجتمع اداری با هدف تسهیل در ارائه خدمات و صرفه‌جویی در زمان و انرژی بیان کرد: این مجموعه که به نام سیدالشهدای خدمت نام گرفته از دو هفته دیگر آماده خدمت‌رسانی به مردم شهرستان خواهد بود.

حبیب قاسمی، نماینده شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: فلسفه و ذات مکتب شهدا این است که به وسیله افراد شایسته با هدیه کردن تمام دارایی، جان و مال انسان استمرار و بقا پیدا کند.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی افزود: امیدواریم همان‌طور که وجود ایشان در زمان حیات سبب خیر و برکت بود، با هدیه خون منجر به امت واحده جمهوری اسلامی شود.

قاسمی با بیان این‌که نمایندگان در ابتدای تشکیل مجلس جدید سوگند یاد کردند خاطرنشان کرد: همه ما باید امانت دار باشیم و دغدغه مردم را مد نظر قرار دهیم و از مسئولان شهرستان نیز انتظار می‌رود که به صورت دغدغه مند مشکلات مردم را حل کنند.

وی تصریح کرد: مردم بارها ثابت کردند که پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در روز انتخابات هم شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود.

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور با شهادت خود یک مکتب را بنیان‌گذاری کرد، مکتب در کنار مردم بودن، خلوص نیت و خدمت به مردم پس مسؤولان نیز باید این فرصت را غنیمت شمرده و حال که توفیق خدمتگزاری دارند در راه خدمت صادقانه و جهادی به مردم تلاش کنند.

کد خبر 759271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.