بهره برداری از دو طرح پزشکی و عمرانی در بیمارستان قدس اراک

دو طرح عمرانی(محوطه سازی) و پزشکی(کلینیک زخم) در بیمارستان قدس اراک با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه روح الله استان در حاشیه بهره برداری از دو پروژه عمرانی و پزشکی بیمارستان قدس اراک اظهار کرد: امروز شاهد اتفاق خوب و مبارک در سطح بیمارستان قدس هستیم که می‌تواند خدمات بهتری را به صورت کیفی به عموم ارائه دهد.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی همراه با پشتوانه تفکر جهادی از رویکردها و رسالت اصلی سپاه و بسیج در حوزه سلامت است که با توان مضاعفی این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات مؤثری در حوزه سلامت و درمان در سطح سپاه روح الله انجام شده است که می‌طلبد شاهد استمرار آن به شکل جدی تر و قوی در گوشه گوشه استان باشیم.

سردار عمو مهدی افزود: اجرای طرح‌های جهادی در حوزه سلامت نظیر شهید رهنمون فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم به ویژه قشر کم برخوردار در استان خواهد بود که در برنامه‌ریزی ها و اجرای آن باید اهتمام بیشتری را صرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مراکز درمانی سپاه در سطح استان به صورت مستمر در حال اجرا و بروزرسانی است و تلاش ما این است بتوانیم در خدمت رسانی به مردم رو سفید باشیم.

کد خبر 758962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.