شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهارمین دوره ریاست جمهوری معرفی می‌نمایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید حقانیان امروز_ شنبه دوازدهم خرداد_ با حضور در تالار وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهارمین دوره ریاست جمهوری معرفی می‌نمایم.

وی با اشاره به اینکه عصر عصر دانایی است افزود: گذر از این مرحله تاریخی و بحران‌های ناشی از نظم نوین جهانی با تعاریف گوناگون و با توجه به منافع ملی کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از تمام توانایی‌های مادی و معنوی کشور است که در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می‌نمایاند.

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: راهبری کشور بزرگ و متمدن ایران در طول تاریخ این سرزمین کهن با فراز و فرودهایی همراه بوده که در زمان‌های اوج شکوه و عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آنان را شگفت زده کرده است.

حقانیان تصریح کرد: در ۴۵ سال پسا انقلاب مردمی ایران با وجود مشکلات فراوان ایجاد شده برای کشور این رهبری نظام بوده است که توانسته کشور را از خطرات جنگ تحمیلی و چه بسا احتمال درگیر شدن و جنگ‌های بزرگ‌تر که توسط دشمنان کهن طراحی شده نجات دهد.

کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: در طول دوران خدمت مستمر ۴۵ ساله، در مراتب بالای سیستم اداری، اجرایی و تصمیم‌سازی کشور هیچگاه عضو و پایبند به اصول جناح‌ها نبوده و نخواهم بود اما با همه همکاری و مرواده داشته و خواهم داشت. البته در زمان‌های مختلف نقدها و مخالفت‌های خود را با برخی روش‌ها و منش‌های آنان ابراز داشته که این جز در جهت رعایت حال و حمایت از حقوق مردم نبوده است.
وی افزود: از نزدیک با آمال و آرزوها و جاه‌طلبی‌های برخی از مدیران آشنایی دارم و از سوی دیگر شاهد تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های جمع زیادی از مدیران متخصص و متعهد در جهت ارتقا سطح کشور بوده‌ام.
حقانیان عنوان کرد: نگاه‌های متفاوت امنیتی و نظامی به همه موضوعات را می‌شناسم و از آن‌ها هراسی ندارم همچنین می‌توانم آن‌ها را به نفع عدالت و اتحاد و آرامش ملی هدایت کنم.
کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: دشمنان ایران و نفوذی‌ها را در لباس‌های مختلف می‌شناسم و می‌دانم که آن‌ها نه فقط به نابودی جمهوری اسلامی ایران بلکه به نابودی ملت و سرزمین ایران طمع دارند.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور نیازمند به کارگیری قدرتمندان، مدیریت، اقتصاد، سیاست، علم، فرهنگ و اهمیت ویژه به دو بازوی اصلی نظام یعنی مردم و کاربلدان جامعه با هر نوع تفکر، سلیقه و نگرش هستیم.
کد خبر 758858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.