برای رفع مشکلات کشور باید وحدت و انسجام ایجاد کنیم

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات باید وحدت و انسجام داشته باشیم و با همسایگان و دنیای بیرون ارتباط مؤثر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان امروز_ شنبه دوازدهم خرداد_ با حضور در تالار وزارت کشور با اشاره به اینکه برای ایجاد مشارکتی پرشور وارد صحنه انتخابات شدم، اظهار کرد: به اعتقاد بنده ارائه حرف‌ها و راهکارهای جدید تغییری در مشکلات کشور ایجاد نمی‌کند بلکه مشکل باید طبق سیاست‌های مقام معظم رهبری و قانون و برنامه کشور حرکت کنیم و از شعار بپرهیزیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: چند عبارت از سیاست‌های مقام معظم رهبری را در اینجا بیان می‌کنم که مجریان و قانون‌گذاران کشور در این راستا حرکت کنند؛ ایران باید دارای جایگاه اول اقتصادی، علمی، فناوری، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، سلامتی، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده به دور از فقر، تبعیض و محیط زیست مطلوب را با تکیه بر با هویت اسلامی و انقلابی کسب کند.

پزشکیان افزود: تنظیم اثر بخش رابطه دولت و مردم و افزایش سازمان یافته سهم مردم در کشور با توجه به سیاست‌های کلی، ایجاد فرصت‌های برابر و رفع تبعیض و نابرابری در مناطق مختلف کشور نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی بیان کرد: حال باید این پرسش را مطرح کنیم که آیا مدیران و مسئولان ما بر اساس عدالت و برابری انتخاب می‌شوند؟

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه باید ارتباط بهتر و منطقی با دنیا داشتیم، ادامه داد: که امروز دو مشکل در کشور وجود دارد یک مشکل در درون و یکی در بیرون. در درون باید همه افراد باتوجه به علم، دانش، مهارت و تجربه‌ای که دارند در جایگاه درست قرار بگیرند نه بر اساس حزب و گروه و جناح.

پزشکیان عنوان کرد: مدیرانی که قدرت دارند اما مدیریت خوبی ندارند برخلاف سیاستگذاری‌های جمهوری اسلامی عمل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ما باید در درون کشور وحدت و انسجام بین تمامی گروه‌ها و جناح‌ها را برقرار کنیم و مدیران و مسئولان بر اساس تقوا و شایستگی انتخاب شوند. و برای حل مشکلات باید به انسان‌های دانشمند، باتقوا و شایستگی تکیه کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با همسایگان و سایر کشورهای قوی دنیا ارتباط خوب و مناسبی برقرار کنیم.

کد خبر 758857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.