برگزیدگان دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران تجلیل شدند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: برگزیدگان دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت این استان طی مراسمی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرضا ییلاقی عصر امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در حاشیه اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد به دنبال این است که فعالین مرتبط مردمی برجسته شده و به‌عنوان یک الگو در امر افزایش جمعیت و فرزندآوری به جامعه معرفی شوند.

وی افزود: به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام و اعطای جایزه بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثربخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب صورت گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت: در این رویداد در محور خانواده؛ رقیه محمدحسینی، صدیقه کلیجی و بهروز بابایی، فاطمه معبودی و حسین اسماعیلی خطیر تجلیل و در محور سازمان‌های مردم نهاد؛ سمن هوای نو با مدیریت کریم کناری و بنیاد ملی خانواده با مدیریت صاحبی برگزیده شدند.

ییلاقی ادامه داد: در بخش رسانه؛ سیده حکیمه موسوی ازنی، جعفر قربانی و مصطفی صاحبی بهن‌میری به‌ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به برتری دستگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران، اداره‌کل مدیریت درمان تأمین اجتماعی، اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی در بخش اداری، بیان کرد: همچنین در محور مؤسسات خصوصی؛ شرکت مخابرات استان مازندران برگزیده و در محور مدیران نیز محمد اسفندیاری مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری مازندران، دکتر سلیمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و حسین جلاهی مدیر بیمه سلامت مازندران انتخاب و تجلیل شدند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با بیان این‌که در محور نخبگان؛ مرضیه زمانیان، زهره شاه‌حسینی و صغری خانی برتر شدند، افزود: در محور خانواده باشکوه (ستاد اجرایی فرمان امام ره) نیز نجمه امیری و میثم معافی، هانیه کاویانی و رسول صفری، بهاره فرهادیان و محمدرضا فغان‌پور مورد تجلیل قرار گرفتند.

ییلاقی اضافه کرد: همچنین در محور تجلیل ویژه سید رضا هادیان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و زینب محمدی مؤسسه فرهنگی آینده‌سازان گنجینه در عرش مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: مدیریت اجرایی دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت مازندران بر عهده صفا رنجبر کوچکسرایی رئیس مؤسسه فرهنگی گنجینه نور عرش مازندران بوده و اقدامات دبیرخانه رویداد را مؤسسه فرهنگی یاس سپید معراج قائم انجام داده است.

کد خبر 758745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.