کارگران مهم‌ترین بخش نیروی انسانی شهرداری هستند

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رسالتم در شورا احقاق حقوق کارگران است، چرا که کارگران مهم‌ترین بخش نیروی انسانی شهرداری هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _پنج‌شنبه دهم خرداد_ در جلسه تعامل با اداره کار درخصوص کارگاه‌های شهرداری و ایمنی کارگران که با حضور مدیران اداره کار برگزار شد، با اشاره به حضور بیشترین نیروی کارگری در شهرداری اظهار کرد: باید از آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای صیانت از حقوق کارگران بهره جست.

وی افزود: اداره کار درخصوص احقاق حقوق کارگران از مهمترین دستگاه‌ها است و طرح صیانت از کارگران مجموعه شهرداری یکی از بهترین اقداماتی بوده که تا صحن شورا آمده اما هنوز اجرایی نشده است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان ضرورت گسترش همکاری‌های دوجانبه گفت: ضروری است بین مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه و اداره کار تفاهم نامه‌ای انعقاد شود.

پناهی تصریح کرد: پیچیده‌ترین تجهیزات در جهان امروز به پشتوانه نیروی انسانی به کار می‌آید و در این راستا با توجه به وجود آموزش‌های شهرداری در حوزه ضمن خدمت، به کارگاه‌های توجیهی آموزش نیازمندیم و باید در این زمینه از اداره کار کمک بگیریم تا تمام مسئولان در این زمینه آموزش ببینند.

وی تاکید کرد: رسالتم در شورا احقاق حقوق کارگران است چرا که کارگران مهمترین بخش نیروی انسانی شهرداری هستند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین به معرفی نماینده کارگری و کارفرمایی به اداره کار تاکید کرد و گفت: ضمن درج نظرات اعضای کمیسیون بودجه و امور حقوقی در تفاهم‌نامه، باید تمامی موارد گفته‌شده تبدیل به تفاهم‌نامه شود.

کد خبر 758691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.