نمایشگاه چیدمان برجسته‌سازی‌ هنری برای جذب مخاطب است

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آثار مکتوب سازمان آرامستان‌های شهرداری این کلان‌شهر در حوزه تئاتر، نمایش و نمایشگاه چیدمان، نشان‌دهنده آن است تا بتواند مخاطبان خود را با استفاده از برجسته‌سازی‌های هنری و روش‌های انتقال پیام نوین جذب کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در آئین افتتاح نمایشگاه چیدمان اظهار کرد: ما در دورانی هستیم که با انبوه پیام‌ها و محتواها در بسترهای مختلف حقیقی و مجازی روبه‌رو هستیم؛ زمانی که بخواهیم یک پیام شاخص ارسال یا تولید کنیم که میان تمام پیچیدگی‌ها و مشغله‌های مخاطبان جذاب باشد، مجبور هستیم از ابداعات و زبان‌های مختلفی که ما را از دیگر ارسال‌کنندگان متمایز می‌کند، استفاده کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان مفاهیم و مسیری که برای انتقال مفاهیم خود استفاده می‌کند، یک ابراز ایجاد تمایز در انتقال است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به‌طور قطع زبان هنر، زبان نمایش و استفاده از ظرفیت‌های چند رسانه‌ای هم‌زمان با رویدادها، ویژگی‌ها و روایت‌هایی که ریشه در دنیای واقعی دارد، می‌تواند مخاطب را به سمتی برد که در حال دریافت مفهوم متفاوتی است.

صالحی ادامه داد: آنچه که ما در مجموعه تولید آثار مکتوب سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در حوزه تئاتر، نمایش و نمایشگاه چیدمانِ این سازمان تجربه کردیم، این است که در حال تلاش است تا مفاهیم عالی را با استفاده از برجسته‌سازی‌های هنری و روش‌های انتقال پیام نوین، مخاطبان خود را جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در مسیر جدید خود به خوبی و موفق عمل کرده است و گام بعدی آن باید مفهوم‌سازی و توسعه فضای متفاوتی باشد که بتواند مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهد تا ضریب نفوذ افزایش پیدا کند.

کد خبر 758685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.