مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان افزایش یابد

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: مدیران ارشد استان و مدیران شهری برای بهبود و افزایش مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان در بازی‌های آتی رقابت‌های فوتبال به ویژه بازی‌های شمس‌آذر در لیگ برتر اقدام جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی بعدازظهر امروز -پنج‌شنبه دهم خرداد- در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: مدیران ارشد استان نسبت به افزایش مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان و همچنین بازگشایی زیرگذر اردبیلک برای تخلیه ترافیک بعد از بازی‌های فوتبال تیم شمس آذر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در شب گذشته شاهد ترافیک سنگین در زیر گذر مسیر بلوار شهید سردار سلیمانی حدفاصل چهار راه صداو سیما تا ورزشگاه سردار آزادگان پس از بازی فوتبال شمش‌آذر قزوین و پرسپولیس بودیم که می‌طلبید مدیران استان نسبت به افزایش مسیرهای خروجی برای تخلیه ترافیک اقدام می‌کردند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین ادامه داد: یکی از این مسیرها می‌توانست زیرگذر جاده اردبیک باشد که به طور موقت و صرفاً جهت تخلیه ترافیک بازگشایی می‌شد.

چگینی تصریح کرد: برای تخلیه ترافیک بعد از بازی‌های شمس‌آذر و همچنین مسیر دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان هم بازگشایی زیرگذر اردبیلک و هم احداث مسیر جدید از این ورزشگاه به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین باید انجام شود.

وی افزود: مدیران ارشد استان و مدیران شهری برای بهبود و افزایش مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان در بازی‌های آتی رقابت‌های فوتبال به ویژه بازی‌های شمس‌آذر در لیگ برتر اقدام جدی کنند.

کد خبر 758674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.