رتبه برتر خوزستان در سنجش نوآموزان در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با سنجش بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۴۵۶ دانش‌آموز بدو ورود به پایه اول موفق به کسب رتبه اول کشوری در این شاخص ملی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی _امروز پنج شنبه دهم خرداد_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم عملکردی در بحث پروژه مهر؛ «سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به پایه اول» است و در این راستا استان خوزستان با سنجش بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۴۵۶ دانش‌آموز بدو ورود به پایه اول موفق به کسب رتبه اول کشوری در این شاخص ملی شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اجرای کامل طرح سنجش سلامت دانش آموزان در استان خوزستان؛ افزود: اجرای این طرح نقش مهمی در تحقق برنامه‌ها و اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان ایفا می‌کند و بر این اساس است که آموزش و پرورش خوزستان با تمام توان خود در راستای موفقیت این طرح گام‌های کلیدی برداشته است که خروجی آن کسب مقام اول کشوری این شاخص در سطح کشور بوده است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: همچنین تاکنون ۱۰ هزار و ۷۱۵ نفر در فرآیند سنجش نوبت گیری شده‌اند و از این تعداد تنها ۳ هزار نفر در صف سنجش سلامت قرار دارند که در روزهای آینده این نوآموزان نیز فرآیند سنجش خود را سپری خواهند کرد. به بیانی دیگر همه دانش آموزان بدو ورود به پایه اول در بحث سنجش سلامت تعیین تکلیف شده‌اند و این فرآیند در آموزش و پرورش خوزستان با موفقیت تکمیل شده است.

کد خبر 758670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.