آتش زدن ماشین شورای شهر ایذه توسط افراد ناشناس

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: بامداد امروز افراد ناشناس با حمله به منزل من، ماشین شورای اسلامی شهر را به آتش کشیدند.

داود اسماعیل‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۴:۲۰ بامداد امروز افراد ناشناس به در منزل بنده آمده بودند و به‌صورت مهیب به در ضربه می‌زدند، به علت استرس و احتمال خطر اجازه ندادم کسی در را باز کند که پس از چهار دقیقه صدا قطع شد، اما حدود یک دقیقه بعد از قطع شدن صدای در، ماشین شورای اسلامی شهر که در اختیار بنده به‌عنوان رئیس کمیسیون عمران بود به آتش کشیده و با حضور همسایگان، پلیس و آتش‌نشانی اطفا شد.

وی افزود: از آنجا که در کمیسیون عمران نیازمند بازدید در ساعات مختلف شبانه‌روز از پروژه‌ها هستیم این خودرو نزدیک به هفت ماه در اختیار بنده قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه ادامه داد: از ابتدای روی کار آمدن دوره ششم شورای اسلامی شهر، اولویت ما مبارزه با فساد قرار گرفت که تاکنون موفق عمل کرده‌ایم و دست بسیاری از افراد از بیت‌المال کوتاه شده است، به‌نحوی که ریشه فساد تا حد زیادی در شهرداری قطع شده و این امر سبب احساس خطر برای برخی شده است.

اسماعیل‌وندی با اشاره به اینکه پیش از این هیچ‌گونه تهدیدی علیه او رخ نداده بود، تصریح کرد: یک ماه پیش نیز افراد ناشناس به منزل برزو شیخ‌زاده دیگر عضو شورا حمله کردند و یقین دارم همان افراد به منزل من نیز حمله کرده‌اند و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر که در حال مبارزه با فساد هستند نیز در خطر حمله قرار دارند.

کد خبر 758607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.