باند دوم جاده داران_الیگودرز تا ۵ ماه آینده تکمیل می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از تکمیل باند دوم جاده داران_الیگودرز تا پنج ماه آینده خبر داد و گفت: از عملیات اجرایی باند دوم این مسیر ۱۶ کیلومتر باقی‌مانده است که در صورت احداث، دو باند در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، محمد یوسف‌زاده اظهار کرد: در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، فرآیند اجرای پروژه باند دوم جاده داران_الیگودرز با حضور فرمانداران شهرستان‌های فریدن و بوئین‌میاندشت، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و قضائی و با حضور پیمانکار پروژه در دفتر معاونت عمرانی استانداری بررسی شد.

وی افزود: محوری برای رفت‌وآمد از شهر داران واقع در استان اصفهان به شهرستان الیگودرز در استان لرستان موجود است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: از عملیات اجرایی باند دوم این مسیر ۱۶ کیلومتر باقی‌مانده است که در صورت احداث، دو باند در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

یوسف‌زاده تصریح کرد: درباره تکمیل این پروژه مقرر شد با هماهنگی و مساعدت مجری طرح‌های زیربنایی و اداره کل راهداری استان، ۱۶ کیلومتر باقی‌مانده توسط پیمانکار تا پنج ماه آینده تکمیل شود و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان نیز تحویل‌گیری و اعتبار ایمنی جاده را انجام دهد.

یوسف‌زاده گفت: مقرر شد اداره کل راهداری استان روکش ترمیم آسفالت جاده قدیم را انجام دهد تا در پنج ماه آینده جاده امن و دو خطه‌ای را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این پروژه تقسیم کار شده است تا با استفاده از اعتبارات ملی و مساعدت استان این پروژه در مدار خدمت‌رسانی قرار گیرد.

کد خبر 758508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.