هفدهمین نمایشگاه طلا و فلزات گران‌بها تا ۱۱ خرداد دایر است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: هفدهمین نمایشگاه طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها و ماشین‌آلات تا یازدهم خرداد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه اصفهان دایر است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها و ماشین‌آلات که از هشتم خرداد در محل دائمی برگزاری نمایشگاه اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه حضور ۱۲۷ مشارکت‌کننده از هر استان است که طی چهار روز از هشتم تا یازدهم خرداد از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۱:۰۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۹ رویداد تخصصی برای اطلاع‌رسانی و آموزش پیرامون این صنعت برگزار خواهد شد، افزود: از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه حضور برندهای خارجی و هئیت‌های تجاری است که از کشورهای مختلف میزبان آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مزایای برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات، ایجاد فرصت برای فعالان این هنر و صنعت است تا با طیف گسترده‌تری از مخاطبان تخصصی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند، تصریح کرد: این تعاملات می‌تواند به شکل‌گیری شبکه‌های ارتباطی جدید و مستحکم‌تر بینجامد که خود منجر به تبادل تجربیات، دانش و در نهایت بهبود کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این صنعت خواهد شد.

طحانیان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از بزرگترین قطب‌های طلای کشور است و تولیدکنندگان بسیار زیادی در این استان حضور دارند، گفت: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان استانی هستند و همین موضوع نشان می‌دهد که صنعت طلا در استان اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 758494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.