به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهانتاب عصر امروز_چهارشنبه نهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همواره به هموطنان توصیه کردیم که از پرداخت خلافی خودرو از طریق اپلیکیشنهای که مورد تأیید پلیس نیست خودداری کنند تا از مشکلات بعدی برای دریافت خدمات پیشگیری شود.
وی افزود: هماکنون افرادی که از طریق اپلیکیشنهای متفرقه نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام میکنند با توجه به قطع بودن ارتباط سیستمی پلیس راهور با این اپلیکیشنها در واقع پرداخت خلافی به درستی انجام نمیپذیرد و مردم در مراجعاتی که برای دریافت خدمات دارند به مشکل بر میخورند.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به نحوه درست پرداخت خلافی خودرو عنوان کرد: در حالحاضر مازندرانیها میتوانند به صورت حضوری از طریق درگاههای بانک ملی، کشاورزی، سینا، مهر، پاسارگاد، پارسیان و مراجعه به پلیس راهور محل سکونت خود یا دفاتر پلیس ۱٠+ که اخیراً به دلیل مشکلات فنی ارتباطشان با ما قطع شده بود و اکنون این مشکل حل شده، میتوانند نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودرو که هم به صورت موردی هم به صورت کلی امکان پذیر است، اقدام کنند.
جهانتاب تصریح کرد: ما این امکان را برای مالکان وسایل نقلیه فراهم کردیم که موقع استعلام تخلفات رانندگی، ریز تخلفات را جداگانه و با شناسه قبض و پرداخت به تفکیک مشاهده کنند تا بتوانند به صورت موردی یا کلی نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام کنند.
وی بهترین روش استعلام و پرداخت خودرو را غیرحضوری مطرح و بیان کرد: هموطنان به صورت غیرحضوری نیز میتوانند از طریق اپلیکیشنهای پلیس من، آپ، تاپ، وب سرویس راهور ۱۲۰، ارسال شماره پلاک و vin خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰ نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودروی خود به صورت موردی یا کلی اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به ارسال پیامک تجمیع تخلفات
رانندگی به مالکان وسایل نقلیه، خاطرنشان کرد: ستاد ناجا به استناد ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مکلف است که سالی یک بار، جمع مبلغ تخلفات رانندگی را جهت استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق پیامک به اطلاع مالکین وسایل نقلیه برساند تا رانندگان خودرو از آخرین تخلفات مطلع شوند.
نظر شما