شهرداری قزوین هر ۳ماه درباره هزینه‌کرد اوراق مشارکت گزارش دهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین گزارش وضعیت میزان انتشار، خرید و محل هزینه‌کرد اوراق مشارکت را هر ۳ ماه یک‌بار به شورای شهر ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن حق‌شناس عصر امروز -چهارشنبه نهم خرداد- در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای فضای رفاهی برای مراجعان به آرامستان‌های شهر قزوین ضروری است و باید از برخی سودجویی‌ها در فضای آرامستان‌ها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه طی سال‌های اخیر شاهد اقدامات خوبی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سطح آرامستان‌های شهر قزوین بودیم، اما ضرورت دارد تا برای افزایش فضای رفاهی شهروندان که به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند، تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اغلب شهروندان در مراجعه به آرامستان‌ها از ارائه خدمات آن راضی هستند، گفت: شیوه مردمداری و برخورد با مراجعان در این سازمان بسیار خوب است، اما هرچه قدر بتوانیم جلوی برخی سودجویی‌ها در این فضا را بگیریم، رضایتمندی بیشتری حاصل خواهد شد.

حق‌شناس همچنین در بخش دیگری از این جلسه طرح دیدگاه خود پیرامون اخذ اوراق مشارکت جهت تأمین مالی برخی از پروژه‌های شهرداری قزوین عنوان کرد: این ظرفیت بسیار خوبی است و با توجه به اینکه سهم شهر قزوین در کشور در دریافت اوراق مشارکت پایین است، پیشنهاد می‌شود تا رقم از ۲ هزار میلیارد تومان به ۴ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی با ذکر اینکه احداث میدان میوه و تره‌بار مرکزی هم باید به فهرست پروژه‌های حائز بهره‌مندی از اوراق مشارکت افزوده شود، ادامه داد: در ضمن باید گزارش وضعیت میزان انتشار، خرید و محل هزینه‌کرد اوراق مشارکت هر سه ماه یک‌بار به شورای شهر قزوین ارائه شود.

کد خبر 758419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.