به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی پلیس، مهرداد فراشی اظهار کرد: در دو ماه اول سال جاری، ۶۸۴ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که این تعداد تماس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است.
وی افزود: از کل تماسهای ورودی به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، نزدیک به ۳۰۰ هزار مورد منجر به حضور مأموران در محل و انجام عملیات پلیسی توسط آنان شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیشترین موضوعات تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان طی دو ماه سال جاری به ترتیب مربوط به نزاع و درگیری، تصادفات، سرقت، مزاحمت، موضوعات مربوط به جرایم مواد مخدر، جرایم سایبری، جرایم اقتصادی و سایر جرایم بوده است.
فراشی تصریح کرد: کارشناسان مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان به طور میانگین روزانه پاسخگوی ۱۳ هزار تماس مردمی هستند که از این تعداد ۴ تا ۵ هزار مورد آن منجر به حضور مأموران در صحنه و انجام عملیات پلیسی توسط آنان میشود.
وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی تماس گیرندگان با مولفههایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مأمور پلیس مورد سنجش قرار میگیرد، گفت: بر اساس نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته، ۹۴ درصد تماسی گیرندگان در دو ماه امسال از عملکرد پلیس ۱۱۰ رضایت داشتند که نشان دهنده ارتقای سطح کیفیت خدمترسانی این مرکز است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ را راحتترین راه ارتباط مردم با پلیس و امدادرسانی سریع به آنان در حوزههای مختلف امنیتی و انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت شبانه روز آماده دریافت تماس شهروندان و امدادرسانی به آنان در موضوعات فوریتی است.
نظر شما