تشکیل کمیته تحقیق و تفحص برای ۲ پروژه فرهنگی شهرداری قزوین

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از پروژه‌های خانه فرهنگ چوبیندر و ناصرآباد خبر داد و گفت: این کمیته نتایج پیگیری‌ها درباره این دو پروژه را ظرف مدت حداکثر یک‌ماه به شورا اعلام می‌کند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از پروژه‌های خانه فرهنگ چوبیندر و ناصرآباد خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با حضور رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و عمرانی شورا و یک حسابرس خبره تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کمیته تحقیق و تفحص نتایج پیگیری‌ها درباره این دو پروژه را ظرف مدت حداکثر یک‌ماه به صحن شورا اعلام خواهد کرد. در ضمن لایحه شهرداری شامل تکمیل خانه فرهنگ چوبیندر در صحن شورای اسلامی مشروط به این تبصره که کمیته تحقیق و تفحص پیرامون آن نظر دهد به تصویب رسید.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از تصویب پنج لایحه دیگر شهرداری قزوین در صحن شورا خبر داد و خاطرنشان کرد: لایحه شهرداری پیرامون تعیین پیمانکار واجد شرایط با هدف انجام خدمات خودرویی آژانس‌های شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و تأیید شد.

اللهیاری تاکید کرد: لایحه شیوه‌نامه اعطای تسهیلات بانکی به کارکنان شهرداری در سال ۱۴۰۳ در این جلسه مطرح و پس از تأیید مقرر شد تا شیوه پرداخت، سقف و کف تسهیلات به کمیسیون مربوطه برای بررسی ارائه شود.

وی ادامه داد: در ضمن لایحه اخذ مجوز جهت انتخاب مشاور پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس و نسیم شمال-اقبالیه از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی قرار گرفت به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: لایحه شهرداری پیرامون تأمین مالی پروژه‌ها از محل انتشار اوراق مشارکت تا سقف ۴,۰۰۰ میلیارد تومان مشروط به افزوده شدن پروژه میدان میوه و تره‌بار به لیست پیشنهادی پروژه‌ها و ارائه گزارش اقدامات و نحوه هزینه کرد اوراق به شورا مورد تأیید قرار گرفت.

اللهیاری اضافه کرد: در نهایت هم لایحه اخذ مجوز از شورا برای برگزاری مناقصه پروژه‌های سازمان آرامستان‌ها از جمله رفت و روب و حفظ و نگهداری فضای سبز تمام آرامستان‌ها و گلزار معظم شهدا، تکمیل آرامگاه خانوادگی و اجرای نمای سنتی دیوارهای پیرامونی آرامستان‌های بهشت صدر مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و تصویب شد.

کد خبر 758315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.