تجهیزات سازمان آتش‌نشانی مبارکه به‌روزرسانی می‌شود

سرپرست شهرداری مبارکه گفت: تجهیزات و امکانات سازمان آتش‌نشانی مبارکه با وجود تنگناهای مالی به صورت مستمر به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی رحیمی امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در بازدید از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مبارکه با قدردانی از زحمات و تلاش شبانه‌روزی نیروهای پرتلاش این سازمان، اظهار کرد: آتش‌نشانان نقش مهمی در پیشگیری و کاهش حوادث دارند و با توجه به نیازمندی‌های موجود امکانات سازمان آتش‌نشانی باید به صورت مداوم به‌روزرسانی شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان مظهر ایثار و فداکاری در جامعه هستند، افزود: توجه به تهیه وسایل و تجهیزات آتش‌نشانان و ارتقای ماشین‌آلات موجود پیش از این انجام شده است و با توجه به اهمیت موضوع بروزرسانی‌های این بخش همچنان ادامه خواهد یافت.

سرپرست شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به همجواری این شهر با مناطق صنعتی و بالا بودن حوادث جاده‌ای، ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مبارکه در ارائه خدمات امداد و نجات و اطفای حریق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رحیمی اضافه کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مبارکه از امتیاز بسیار مطلوبی در ارائه خدمات امداد و نجات و اطفای حریق برخوردار هستند که این امر حاکی از در اختیار داشتن تجهیزات مناسب و نیروهای پرتلاش این مجموعه امدادی است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه سوم آتش‌نشانی شهرداری مبارکه فرصتی برای ارتقای ضریب امنیت شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان محسوب می‌شود و فشار کاری نیروهای سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی را نیز کاهش خواهد داد.

سرپرست شهرداری مبارکه پس از اطلاع از مطالبات رئیس و نیروهای آتش‌نشانی در خصوص افزایش امکانات رفاهی کارکنان و ارتقای کمیت و کیفیت تجهیزات امدادرسانی، قول مساعدت برای بررسی و رسیدگی به این مطالبات را اعلام کرد.

کد خبر 758291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.