۸۵ درصد خانوارهای روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۸۵ درصد خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز برخوردارند و تا پایان سال‌جاری این میزان به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در جلسه هم‌اندیشی در خصوص اقدامات و مسائل حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که با حضور مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ۸۵ درصد خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز برخوردارند و تا پایان سال‌جاری این میزان به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه میانگین کشوری خانوار روستایی بهره‌مند از گاز ۸۶ درصد است، افزود: با اجرای پروژه‌های در دست اجرای فعلی، در پایان امسال ما از میانگین کشوری عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در صورت اتمام همه پروژه‌های گازرسانی روستایی، ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شیخی در ادامه با اشاره به تلاش واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی در راستای تسریع و بهبود خدمات و وصول مطالبات، تصریح کرد: در سایه‌ی همین تلاش‌ها هم اکنون عمده خدمات شرکت گاز استان به صورت اینترنتی قابل ارائه بوده و علاوه بر آن نیز در وصول مطالبات شرکت نیز توانسته‌ایم جزو استان‌های برتر باشیم.

وی ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم شرکت گاز آذربایجان‌غربی یکی از علمی‌ترین شرکت‌های کشور است که این مساله ناشی از بهره‌مندی ما از پرسنلی علمی، دانشگاهی و خلاق است.

کد خبر 757998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.