تصاویری از شب جهنمیِ در رفح + فیلم (هشدار تصاویر دردناک)

تصاویر و ویدئوهایی که از بمباران چادر آوارگان غزه در رفح منتشر شده تکان‌دهنده است، دودی که از چادرها برخاسته، پیکرهای سوخته‌ای که لای پتو پیچیده شده و جراحت و سوختگی شدید کودکان و زنان، تصویری آخرالزمانی از حمله هوایی دیشب رژیم اسرائیل به جنگ‌زدگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بمباران شامگاه گذشته چادر آوارگان جنگ غزه در رفح از سوی رژیم صهیونیستی که به آتش‌گرفتن چادرها و زنده‌زنده سوختن جنگ‌زدگان منجر شد، خشم و اعتراض جهانی را به دنبال داشت. شمار افرادی که در آتش‌سوزی ناشی از بمباران چادرها کشته شدند از ۴۵ نفر گذشته است که ۲۳ نفر زن، کودک و افراد سالخورده بودند و ۲۴۹ نفر هم آسیب دیده‌اند.

تصاویر و ویدئوهایی که از رفح منتشر می‌شود، تکان‌دهنده است. دودی که از چادرها برخاسته، پیکرهای سوخته‌ای که لای پتو پیچیده شده و جراحت و سوختگی شدید کودکان و زنان، تصویری آخرالزمانی از حمله هوایی دیشب رژیم اسرائیل به جنگ‌زدگان است.

هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد بسیاری از مردم در چادرهای رفح گیر افتاده بودند و «زنده زنده در آتش سوختند». محمود عباس، رئیس تشکیلات فلسطینی در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را به هدف قرار دادن «عمدی» چادرهای آوارگان متهم کرد.

دارای تصاویر دلخراش / فیلم حمله رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان در رفح

حماس: دیگر در هیچ مذاکره‌ای شرکت نمی‌کنیم

حمله به اردوگاه آوارگان چنان سهمناک بود که حماس امروز اعلام کرد که این جنبش پس از جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در هیچ مذاکره‌ای شرکت نمی‌کند. گفته می‌شود در این حملات دست‌کم ۴۰ فلسطینی از جمله زن و کودک به شهادت رسیدند. جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌هایی جداگانه، این جنایت را بی‌اعتنایی و اهانت آشکار به حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر لزوم توقف حملات به این شهر دانستند و دولت آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور را به‌طور ویژه، مسئول این جنایت اعلام کردند.

درخواست تحقیقات «جامع و شفاف»

تام ونزلند، فرستاده سازمان ملل به خاورمیانه نیز خواستار «تحقیقات جامع و شفاف» درباره حمله به رفح شد. در بیانیه او آمده است: «از مقام‌های رژیم اسرائیل می‌خواهم تا تحقیقات جامع و شفافی را درباره این رخداد انجام دهند، آن‌هایی را که مسئول هرگونه خطایی هستند بازخواست و برای محافظت از غیرنظامیان فوری اقدام کنند.» عفو بین‌الملل هم از دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه خواست تا درباره «جنایت جنگی» در سه حمله رژیم اسرائیل به اردوگاه مغازی و رفح در ماه گذشته تحقیق کند.

کد خبر 757909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    6 0
    وای خدای من 😭 یا صاحب الزمان
  • سید روح الله IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر آل یهود یاصاحب الزمان بیا که دیگه وقتشه
  • ........ IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    واقعا انسانیت کجاست ؟! چرا هیچ اتفاقی نمیافته ؟ چرا آخه جلو اینا گرفته نمیشه چرا دلتون اینقدر از سنگه؟ قبلم داره میترکه از بس درد داره .... مگه چه گناهی کردن تف به روی مردمی که قراره رو جسد دین آدمایی که زیر این خاک خوابیدن ، خونه و هزار کوفت و زهرماری بسازن . چرا اخه؟! مگه آدم چقدر عمر میکنه؟! چقدر مال دنیا ارزش داره؟ گور بابای دنیا و مالش ! حاضرم به بدترین شکل ممکن کشته بشم ولی این اشغال هایی که این بلارو سر این مردم بی گناه میارن رو دا دستام خفه کنم خدایا خودت شاهدی ، کمکشون کن . الهی بمیرم برای کسایی که اینقدر زجر میکشن مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم صهیونیستی