برخورد جدی با سودجویان عرضه داروهای دامی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران از برخورد جدی و بدون‌تعارف با سودجویان و متخلفان عرضه داروهای دامی و قاچاق‌کنندگان دارو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، حمزه آقاپور کاظمی امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در نشستی با حضور رؤسا و اعضای انجمن کلینیسین و داروخانه‌داران دامپزشکی اظهار کرد: سیاست‌های اداره کل در قبال همکاران بخش خصوصی کاهش موانع پیش‌رو و همکاری توأم با اجرای درست قوانین و دستورالعمل‌های سازمانی است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات مطرح شده در این جلسه با همکاری، هماهنگی و انسجام بین بخش‌های دولتی، خصوصی و انجمن‌های مختلف فعال رفع می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به بومی‌سازی دستورالعمل‌های سازمانی بر اساس شرایط استان عنوان کرد: استان‌ها بر اساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی، آداب و فرهنگ متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و در بسیاری از موارد نیاز بومی‌سازی این دستورالعمل‌ها حس می‌شود، بنابراین اگر هرگونه نقدی بر آن وجود دارد برای رفع آن باید پیشنهادهای درست و اجرایی ارائه شود.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه به‌یقین از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فرآیند تولید بوده است و موجب افزایش سطح تولیدات داخل استان شود، استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: مازندران نیز از طریق سازمان دامپزشکی کشور سعی در اعمال این پیشنهادات و به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها اقدام می‌کند.

وی به برخورد جدی و بدون تعارف با سودجویان و متخلفان عرضه داروهای دامی و قاچاق‌کنندگان دارو هشدار داد و گفت: از استفاده ظرفیت‌های بخش خصوصی برای مقابله با قاچاق دارو استقبال می‌کنیم و از همه همکاران می‌خواهیم که اداره کل را در راه شناسایی افراد سودجو و متخلف و یا باندهای قاچاق داروهای دامی کمک کنند تا بتوان ضمن برخورد با آنان، مشکلات حوزه قاچاق دارو و عرضه آن در سطح استان را رفع کرد.

کد خبر 757824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.