نهادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه، مهم‌ترین هدف بسیج جامعه پزشکی

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: به‌عنوان شاخص برای جامعه پزشکی شناخت اخلاق پزشکی هست که به نوعی مهم‌ترین هدف بسیج جامعه پزشکی نهادینه کردن این مهم در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌پاسدار بهمن ریحانی امروز _ دوشنبه هفتم خرداد _ در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید یک الگو از مدیریت جهادی و انقلابی در جایگاه خادم جمهور ارائه داد.

وی رمز شکست‌ناپذیری یک کشور را عزم و اراده جهاد و دفاع در ملت و حاکمیت دانست و افزود: بزرگی و عظمت هر ملت و هر کشوری متکی به بزرگی قلب‌ها و اراده مردان و زنانی است که برای آن کشور می‌جنگند و در مسیر پیشرفت آن جهاد و تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه جامعه پزشکی در کشور و استان ما توانستند در دوران کرونا ایران اسلامی را سربلند کنند، عنوان کرد: زیباترین صحنه‌های اخلاق پزشکی در کشور ما در زمان کرونا آفریده شد و زیباترین صحنه‌های خدمت به مردم توسط جامعه پزشکی خلق شد که هیچ‌گاه از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود.

وی بابیان اینکه بسیج مرز و خط سیاسی مشخصی ندارد، اضافه کرد: بسیج متعلق به همه ملت ایران با همه سلیقه‌های فکری و سیاسی است و آنچه را که می‌توان به‌عنوان شاخص برای جامعه پزشکی شناخت اخلاق پزشکی هست، که مهم‌ترین هدف بسیج جامعه پزشکی نهادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در همه بحران‌ها پای‌کار هستند و با تلاش بی‌وقفه همواره در مسیر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم پیش‌قدم بوده‌اند.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده آقای رضا منصوری مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی، عنوان کرد: در بسیج جامعه پزشکی استان با انجام تلاش مضاعف در ایجاد فضای همدلی، افراد متعهد به‌نظام پای‌کار آمدند و با اقدامات ارزنده‌ای که در طول این مدت نظیر اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف، ویزیت رایگان و راه‌اندازی بیمارستان‌های سیار در مناطق محروم صورت گرفت، چهره زیبایی از ایران اسلامی در خدمت به محرومین به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 757706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.