سپاه اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می‌داند

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه متعلق به جریان خاصی نیست، به همین دلیل در دولت‌های مختلف در کنار مسئولین و مدیران استانی قرار گرفته است و اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می‌داند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _دوشنبه، هفتم خرداد_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان اظهار کرد: سپاه فارغ از هر گرایش سیاسی تنها در مسیر خدمت به انقلاب گام برداشته است.

وی افزود: سپاه چتر انقلاب و چتر آن مانند ولایت بر سر ملت است؛ سپاه و ولایت جدایی‌ناپذیر هستند. در این مدت تمام تلاش خود را به عنوان سرباز کوچک انقلاب برای خدمت به نظام و انقلاب کرده‌ام.

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در تمام این مدت در حوزه کادرسازی، رشد و تعالی کارکنان سپاه، تقویت بنیه آمادگی مجموعه و به سرانجام رساندن بیش از ۶۰۰ طرح در بخش زیرساختی استان مرکزی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

کریمی تاکید کرد: ترویج روحیه ایثار و شهادت در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ شناختی دشمن اثرگذار است.

وی با بیان اینکه به برکت کنگره شهدا استان مرکزی در ایام اغتشاشات کمترین تنش را داشت، افزود: سپاه استان صادقانه در کنار جامعه کارگری استان قرار دارد و در اعتراضات کارگری نیز این استان صحنه‌ای نشد که دشمن از آن بهره‌برداری کند و به هدف خود نائل شود.

کد خبر 757620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.