شهرداری قزوین در نظارت بر اماکن ضعیف عمل می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری در نظارت بر اماکن تحت مدیریت ضعیف عمل می‌کند، از همین‌رو ضرورت دارد تا نظارت‌ها به‌صورت منسجم در این اماکن افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فرج‌الله فصیحی رامندی امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جلسه علنی شورای شهر قزوین اظهار کرد: شهرداری در نظارت اماکن تحت مدیریت ضعیف عمل می‌کند، از همین‌رو ضرورت دارد تا به‌صورت منسجم در این اماکن نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لوایح مربوط به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری و واگذاری سرای قهرمانی با کاربری اقامتی، افزود: دسترسی مستقل برای سرای قهرمانی که قرار است با کاربری اقامتی واگذار شود، یکی از ضروریات است و باید در این باره تدبیر شود و در دستور کار قرار گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در تذکری دیگر خواستار تعیین تکلیف خانه مظاهری که طی سال‌های اخیر به تملک شهرداری درآمده شد و اضافه کرد: طرح اعضای شورا مبنی‌بر استفاده این فضا برای خانه ستایشگران استان قزوین بود و لازم است تا طی هماهنگی با جامعه مداحان و توافق با آنان برای مرمت خانه مظاهری، لایحه آن به شورا ارائه شود.

مهدی مهدی‌خانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این جلسه خواستار تمدید مهلت استفاده از ظرفیت‌های قانونی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه در شهر قزوین شد و گفت: شهرداری قزوین همچون شهرداری تهران و کرج و بعضی کلان‌شهرها نسبت به ایجاد سازوکارهای قانونی برای تمدید استفاده از ظرفیت‌های قانونی بند (ت) تبصره ۶ اقدام کند.

وی به ارائه گزارشی از روند اقدامات درباره ساماندهی میدان شهید حسن‌پور پرداخت و ابراز امیدواری کرد: تا دو ماه آینده اجرای پروژه ساماندهی میدان و نصب المان شهید حسن‌پور آغاز خواهد شد.

کد خبر 757516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.