انهدام باند سارقان بومی و غیربومی منزل در مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری چندین باند سارقان غیربومی و بومی با ۱۳ فقره سرقت منزل در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از خبرگزاری پلیس، علی قیصری، عصر امروز _یکشنبه، ششم خرداد_ اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در شهرستان‌های استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس، با انجام تحقیقات تخصصی، رصد تحرک سارقان حرفه‌ای و بررسی‌های همه جانبه و میدانی، موفق به شناسایی دو باند هفت نفره از سارقان حرفه‌ای بومی و غیربومی در این ارتباط شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه این افراد که برخی بومی این استان نبوده‌اند، با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند، تصریح کرد: پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه‌روزی، در حالی‌که قصد حمله به کارآگاهان پلیس را داشتند در اقدامی عملیاتی و ضربتی زمین‌گیر و به دام افتادند.

قیصری با اعلام اینکه متهمان در اقدامات اطلاعاتی پلیسی به عمل آمده تاکنون به تعداد ۱۳ فقره سرقت در شهرستان‌های مرکزی استان اعتراف کردند، افزود: صحنه‌های جرم تشریح و بازسازی و متهمان و افراد وابسته با قرار مناسب روانه زندان شدند که ارزش ریالی اموال مسروقه و تشریح شده، بیش از ۱۵ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند؛ تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

کد خبر 757358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.