قطع گاز روستاهای بخش مرکزی ایلام/ تلاش برای رفع  شکستگی لوله‌های گاز

روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد: گاز روستاهای مهدی آباد و شهرک قدس از توابع بخش مرکزی شهرستان ایلام به علت تعمیرات قطع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام در پی برخورد ماشین آلات فیبر نوری با شبکه، در اطلاعیه‌ای از قطع گاز در برخی نقاط ایلام خبر داد که متن آن به شرح زیر است:

«روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام به اطلاع مردم روستاهای مهدی آباد و شهرک قدس بخش مرکزی شهرستان ایلام می‌رساند که به دلیل برخورد ماشین آلات فیبرنوری (های وب) با شبکه گاز، از ساعت ۱۳ شنبه پنجم خردادماه تا پایان تعمیرات، گاز مشترکین این دو روستا با افت فشار و احتمال قطع روبه‌رو می‌شود.

همچنین، صنایع، رستوران‌ها، مرغداری‌ها، و نانوایی‌های این مناطق نسبت به تأمین سوخت دوم و جایگزین اقدام کنند؛ به منظور رعایت نکات ایمنی، مشترکین گاز اگر در زمان قطع گاز در منزل حضور ندارند و یا قصد خروج از منزل را دارند نسبت به بستن شیر اصلی بعد از کنتور گاز خود اقدام کنند.

در زمان وصل گاز، تمام مشترکین ضمن صبر و شکیبایی لازم، وصل گاز اشتراک خود را به مأموران آموزش دیده شرکت گاز استان سپرده و از دستکاری رگولاتور، علمک، کنتور و تأسیسات گازرسانی خودداری کنند.

بدین وسیله ضمن درخواست از تمام مشترکین در رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز، به اطلاع می‌رساند همکاران شرکت گاز استان ایلام تمام تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مدت زمان قطعی گاز مشترکین به کار خواهند گرفت.

هم اکنون ۲ اکیپ تعمیرات و کارشناسان شرکت گاز استان در محل آسیب دیده حضور دارند و تلاش دارند در کمترین زمان ممکن گاز وصل شود.»

کد خبر 757060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.