افزایش ۳ الی ۵ درجه‌ای دما در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش سه الی پنج درجه‌ای دما، گفت: با توجه وزش باد احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک در مناطق مذکور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _پنج‌شنبه سوم خرداد_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز تا اواسط هفته آینده جو پایداری در سطح استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: در این ایام آسمان استان اغلب صاف تا قسمتی ابری و پدیده غالب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای (به ویژه بعد از ظهرها) در مناطق جنوبی، غربی و تا حدودی مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک در مناطق مذکور وجود دارد.

سبزه‌زاری تاکید کرد: دما تا یکشنبه آینده روند افزایشی ۳ الی ۵ درجه‌ای در سطح استان خواهد داشت و شمال خلیج فارس طی امروز و فردا در بعضی ساعات نیمه مواج پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۴۳.۶ و دهدز با ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۵.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 756507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.