رئیس‌جمهور شهید در خدمت‌رسانی توأم با اخلاق‌مداری کارنامه درخشانی دارد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رئیس‌جمهور شهید در ولایتمداری، فساد ستیزی، مردم‌داری، عدالت‌طلبی و خدمت‌رسانی توأم با اخلاق‌مداری کارنامه درخشان و افتخارآمیزی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سوم خرداد_ در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد در اراک اظهار کرد: کارنامه درخشان رئیس جمهور شهید ذخیره‌ای گران‌بها برای ایشان و دیگر شهدای خدمت است.

وی افزود: شهید جمهور مزد زحماتش را دریافت کرد، شهادت بهترین مرگی است که خداوند تنها به انسان‌های شایسته می‌دهد، باید راه این شهید صدیق در جامعه ادامه یابد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رئیس‌جمهور شهید در ولایتمداری، فساد ستیزی، مردم‌داری، عدالت‌طلبی و خدمت‌رسانی توأم با اخلاق‌مداری کارنامه درخشان و افتخارآمیزی دارد.

سردار کریمی تصریح کرد: حضور چند میلیون نفری مردم در آئین تشییع و خاکسپاری رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان نتیجه کار خالصانه برای خداست.

وی افزود: مردم از این شهدای خدمت بسیار زیبا تکریم و استقبال کردند و نشان دادند که قدردان خدمتگزاری صادقانه هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه توکل به خدا، ساده زیستی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های شهید جمهور بود گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی یکی از اتفاقات تلخی بود که ملت بزرگ را عزادار کرد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی از پرورش یافتگان مکتب اسلام و امام راحل و مدیریت جهادی بود و بر اساس ارزش‌های الهی گام بر می‌داشت به همین دلیل در تاریخ جاودان و ماندگار شد.

وی افزود: امروز در اندوه از دست دادن دولتمردانی هستیم که در خدمتگزاری به مردم و نظام صادقانه و مجاهدانه تلاش می‌کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فقیهی بود که در مکتب اسلام پرورش یافته بود و در این مکتب انسان بزرگی مانند آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش پرورش یافتند.

سردار کریمی با بیان اینکه مدیریت جهادی بزرگترین و مهم‌ترین دستاورد دوران دفاع مقدس است و گفت: تا پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما در کشورمان وارث مدیریت غربی و متکبرانه بودیم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تاسی از نهضت عاشورا و باورهای دینی قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تاریخ معلم انسان‌ها است و فرهنگ انسان‌ساز و تمدن‌ساز دفاع مقدس، نیاز ضروری تمام دوران‌ها است.

سردار کریمی اضافه کرد: دفاع مقدس، نه‌تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با الگوگیری از نهضت عاشورا و باورهای دینی قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کردند.

وی تصریح کرد امام خمینی (ره) با توجه به اعتقادات و باورهای مکتب اسلام مبدع مدیریت جهادی شدند که در دفاع مقدس متولد، و رشد و نمو یافتند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس یکی از برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: امام راحل درباره این عملیات فرمودند؛ این حماسه تنها فتح خاک نبود، فتح ارزش‌ها بود.

سردار کریمی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است چراکه مقاومت امروز مردم غزه برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمن ما را رها نکرده و هنوز بحث فتح خرمشهرها در جبهه‌های مختلف ادامه دارد تصریح کرد: امروز نعمت ولایت بر سر جمهوری اسلامی است و از این بابت خدا را شاکر هستیم و همه باید تلاش کنند تا سرباز ولایت باقی بمانند و در این مسیر حرکت کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ کشور صدام را حمایت می‌کردند و در مقابل کشور از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بود، با این وجود رزمندگان اسلام با توکل به خدا و اخلاص در عمل آنچه در توان داشتند، به میدان آوردند و بر دشمنان پیروز شدند.

کد خبر 756506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.