آغاز پیش‌ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد استان کرمان

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از امروز، یکم خرداد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احسان کاشانی اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام پایه اول ابتدایی از امروز _سه‌شنبه یکم خرداد_ آغاز شده است و تا بیستم خرداد ادامه دارد و پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه اول یعنی پایه هفتم از بیست‌ویکم خرداد آغاز خواهد شد و تا دهم تیر ادامه دارد.

وی افزود: پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه دوم یعنی پایه دهم از یکم تیر آغاز می‌شود و تا بیستم تیر ادامه دارد و پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه هم از یکم تا دهم مرداد انجام می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه تمام پیش‌ثبت‌نام‌ها به صورت الکترونیکی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود، گفت: خانواده‌ها باید به وبگاه مراجعه و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز، کد ملی والدین، آدرس محل سکونت و کدپستی را ثبت‌کنند.

کاشانی بیان کرد: دانش‌آموزان عادی که در جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات قرآن و نماز رتبه کسب کرده‌اند نیز می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بارگذاری مدارک، والدین باید مدرسه را انتخاب و در مرحله آخر کد پیگیری را از سامانه دریافت کنند، در این مرحله دو برابر ظرفیت کلاس‌های پیش‌ثبت‌نام شده از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می‌شود و در صورت داشتن امتیاز لازم از اولیای دانش‌آموز جهت ثبت‌نام حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 755927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.