میقات‌الرضا(ع) تا شهریور ۱۴۰۳ بهره‌برداری می‌شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه میقات‌الرضا(ع) تا ابتدای شهریور سال‌جاری برای خدمات‌رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان، مهدی ناصحی، امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه میقات‌الرضا (ع)، اظهار کرد: فلسفه وجودی این پروژه، میزبانی شایسته و خدمات‌رسانی و ساماندهی زائران بارگاه منور رضوی در یکی از مبادی اصلی ورودی شهر، یعنی محور نیشابور است.

وی گفت: طراحی این ایستگاه استقبال از زائر به سبک کاروانسراهای قدیمی است که در گذشته به عنوان «میقات‌الرضا (ع)» شناخته می‌شد و هدف آن، بسترسازی برای زیارتی آسان و دلچسب بوده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: میقات‌الرضا (ع) در غیر از زمان ایام استقبال از زائران نیز به عنوان یک فرهنگسرا، ارائه‌دهنده خدمات فرهنگی به شهروندان مشهدی خواهد بود.

ناصحی با بیان اینکه پروژه مذکور از لحاظ مکان‌یابی و طراحی پارکینگ مشکلاتی داشت که در جلسه امروز حل‌وفصل شد، تصریح کرد: امیدواریم با تزریق به موقع نقدینگی، شاهد بهره‌برداری از میقات‌الرضا (ع) تا ابتدای شهریور سال‌جاری، برای خدمات‌رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر باشیم.

کد خبر 753469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.