قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست و هفتم تیر_ در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت مانده و آرامش در قیمت‌ها برقرار است.

سورن پلاس موتور XU۷P ارزان‌ترین مدل این خودرو به روند ثابت به قیمت ۶۰۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V۴ با مدل ۱۴۰۳ نیز امروز بدون تغییر با قیمت ۹۵۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس از محصولات تازه‌وارد شرکت سایپاست که امروز با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرد.

شاهین اتوماتیک G گران‌ترین محصول شرکت سایپا بدون تغییر به نرخ ۷۹۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس TU۵ از محصولات با شتاب و پر سر و صدای ایران خودرو، مانند دیگر مدل‌های مختلف خود با قیمت ثابت ۸۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۰ میلیون تومان، تارا دستی ۷۴۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۲ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

نمودار قیمت خودروهای مونتاژی نیز امروز ثابت گزارش می‌شود.

تیگ و ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو با قیمت ثابت دو میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی k۷ از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون تغییر به قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ از گران‌ترین محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با قیمت چهار میلیارد و ۴۰ میلیون تومان تعادل خود را حفظ نمود.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی بدون تغییر قیمت با نرخ دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۴ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ,۴۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷ خرداد + جدول

کد خبر 752750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.