به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد، با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیستونهم فروردین ۱۴۰۳ در پی شدت بارشها بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر و جویهای سطح شهر در این سامانه ثبت شد.
از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابانها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آب گرفتگی معابر گزارش شده است.
پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارشها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزههای مربوطه ارسال شد و حوزههای اجرایی بر اساس برنامه زمانبندیشده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.
شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاهترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانهروزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.
نظر شما