تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تشکیل انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان با حضور خیرین و علاقه‌مندان به حوزه میراث‌فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب ظهر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست با خیران و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان با حضور خیرین حوزه میراث‌فرهنگی و علاقه‌مندان این حوزه تشکیل می‌شود.

وی افزود: حضور خیرین همیشه و در عرصه‌های مختلفی تأثیرگذار بوده و نقش به‌سزایی داشتند اما نکته قابل توجه در مورد خیرین میراث‌فرهنگی این است که اهمیت موضوع باید برای ورود خیرین تبیین شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: برخی افراد علاقه‌مند به حوزه میراث‌فرهنگی هستند و حتی پیش از تشکیل این انجمن فعالیت خیریه خود را داشته‌اند و انجمن خیرین میراث‌فرهنگی می‌تواند این فعالیت‌ها را نظام‌مند کند.

محمدی ادیب ادامه داد: با ابلاغ اساسنامه انجمن خیرین میراث‌فرهنگی که به زودی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی اتفاق خواهد افتاد هیئت مؤسس انجمن خیرین میراث‌فرهنگی استان کار خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 744882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.