همراهی ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری در ستاد اجرایی خدمات سفر

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر از همراهی ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان شهرداری و ۲۰۰ نفر بسیجی این کلان‌شهر در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده امروز_ چهارشنبه بیست و دوم فروردین_ اظهار کرد: در ایام نوروز در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز ۱۰۰۰ نفر از مجموع ۳۰۰۰ بسیجی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز فعالیت داشتند.

وی افزود: ۲۰۰ بسیجی کلان‌شهر شیراز نیز همپای دیگر بسیجیان شهرداری شیراز در این ستاد تلاش کردند تا میهمانان نوروزی و زائرین سومین حرم اهل‌بیت (ع) سفری امن و خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با تصریح بر خدمات بسیجیان شهرداری شیراز و همکاری با بسیج شیراز طی سال‌های متمادی، خاطر نشان کرد: امسال ظرفیت همکاری بسیج در امنیت و سلامت مسافران نوروزی بیشتر بود؛ چراکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان متقارن شده بود و این موضوع سبب مضاعف شدن فعالیت‌ها شد.

فرج زاده اضافه کرد: فعالیت‌های شبانه‌روزی ستاد اجرایی خدمات سفر و همچنین نیروهای بسیج باعث شد که شهرداری شیراز میزبانی شایسته‌ای را از شهروندان و میهمانان عزیز که به این کلان شهر سفرکرده بودند، به انجام برساند.

کد خبر 743444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.