علی یکدل در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: طی سال گذشته شماره ۱۲۵ آتشنشانی به صورت روزانه ۱۷۵ بار زنگ خورده که تنها پنج بار منجر به اعزام نیرو برای پوشش حوادث شده است.
وی افزود: در مدت زمان یاد شده بیشترین تماس به ترتیب به صورت زنگخور، به صدا در آمدن زنگ تلفن قطع شده، تماسهای غیرمرتبط و بخشی نیز مزاحمت تلفنی بوده است.
سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در روزهای قطع برق گاز یا آب بیشترین تماسها با ۱۲۵ آتشنشانی برقرار میشود که هیچکدام در راستای خدمات آتشنشانی نیست.
یکدل گفت: سال گذشته شماره ۱۲۵ آتشنشانی بجنورد ۶۴ هزار و ۱۱۳ بار به صدا درآمد.
نظر شما