داوود بحیرایی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتوبوس همچون هر وسیله نقلیه دیگری پس از گذشت مدت زمانی حدود پنج سال از کارکرد، دچار استهلاک میشود و دیگر نمیتواند همچون روزهای نخست کارایی داشته باشد.
وی افزود: این فرسودگی در اتوبوس با موارد بسیاری از جمله کاهش کیفیت رنگ، ایجاد پوسیدگی در بدنه و بخشهای مختلف اتوبوس، خرابی موتور و دودزایی اتفاق میافتد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: بازسازی اتوبوس در واقع فرایندی است که در آن تمام بخشهای اتوبوس نوسازی و قطعات فرسوده تعویض میشود، همچنین در این فرایند پوسیدگیها برطرف و اتوبوس بهطور کامل مجدد رنگآمیزی میشود.
بحیرایی گفت: با احیای مجدد و بازسازی، اتوبوس میتواند حداقل پنج سال دیگر به حیات خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: بهتازگی بازسازی ۱۳ دستگاه اتوبوس هرکدام به مبلغ ۷۵۰ ملیون تومان انجام و وارد خطوط اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه بهطور متوسط سالانه حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس بازسازی کلی و حدود ۱۰۰ دستگاه بازسازی جزئی میشود، خاطرنشان کرد: ۱۳ دستگاه اتوبوس بازسازی شده هرکدام دارای ۴۴ صندلی است.
نظر شما