محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با هدف پاسخگویی حداکثری به گردشگران و همشهریان تعداد کارشناسان پاسخگو به صورت موقت افزایش یافت تا بتوانیم در ارائه خدمترسانی صف انتظار را به حداقل زمان ممکن برسانیم.
وی افزود: بر اساس پیشبینیهای انجام شده جمیع پیامهای دریافتی در این مرکز در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است که این موضوع مبین اعتماد شهروندان و گردشگران در این ایام به مرکز ارتباطات مردمی است.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اینکه شهروندان و گردشگران کارشناسان مرکز ۱۳۷ را به عنوان یک مشاور امین برای خود تلقی میکنند را نکتهای مثبت تلقی و برای آینده نیز باید بهگونهای برنامه ریزی کرد تا بهترین پاسخگویی و پیگیری را به عنوان نماینده مردم داشته باشیم و با سرعتی بیش از پیش برای رضایت مردم حرکت کنیم.
قاسمی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد تماس گردشگران ۴۹۹۴ تماس بوده که در سال جاری این آمار با رشد قابل توجه به ۶۵۹۲ تماس رسیده است.
وی از گردشگران خواست در صورت دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت به نرمافزار «اصفهان من» مراجعه و یا با برقراری تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ آخرین اطلاعات مورد نیاز خود در حوزههای مختلف همچون اقامت، گردشگری، مراکز بهداشتی و حملونقل را دریافت کنند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماسهای دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای فعالیت ستاد سفر تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.
وی تصریح کرد: هدف ما در شهرداری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی بر این است تا گردشگران نوروزی بهترین خاطرات را در اصفهان در ذهن خود ثبت و ضمن پاسخگویی به سوالات آنان پیگیر مطالبات مرتبط با شهرداری آنها نیز خواهیم بود.
نظر شما