برگزاری ۱۲۰۰ نفر ساعت نشست برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی برای افتتاح پروژه‌های شهری اصفهان

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از برگزاری ۳۰ آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری این کلان‌شهر طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: برای برگزاری این آیین‌ها به‌طور تقریبی بیش از ۱۲۰۰ نفر ساعت جلسه برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی برگزار شده است.

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شعار «به احترام مردم اصفهان» شعار محوری آئین‌های بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری اصفهان است.

وی افزود: در هر مراسم کلنگ‌زنی و بهره‌برداری، بخش‌های مختلفی از جمله نور و صوت، تصویر، اجرا، تبلیغات محیطی، پذیرایی و امور تشریفاتی و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال دست به دست هم می‌دهد و در قالب کار گروهی مشترک و همدلانه، پروژه‌های جدید را پیشکش شهروندان اصفهانی می‌کند.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: نقطه آغاز آئین‌های افتتاحیه و بهره‌برداری، بازدید از مناطق و سازمان‌های مختلف و تعیین درصد پیشرفت پروژه‌ها است و پس از آن، ضمن تشکیل جلسات کارشناسی با مدیران مناطق و سازمان‌ها، زمان‌بندی تکمیل هر پروژه و زمان پیشنهادی برای بهره‌برداری مشخص شده و جزئیات آئین افتتاح، بخش‌های هنری و رسانه‌ای و سایر ملزومات آن به دقت تعیین شده و در چک‌لیست‌های اجرایی ثبت می‌شود.

مردانی گفت: معتمدان محلات، اصحاب رسانه، جامعه دانشگاهیان و شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران شهری و استانی از جمله همراهان و مدعوین آئین‌های «به احترام مردم اصفهان» هستند.

وی ادامه داد: همراهی این گروه‌ها موجب می‌شود تا علاوه بر اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر و چهره‌به‌چهره پروژه‌ها، حس مشارکت و همدلی در پیشبرد پروژه‌ها و ارتقای سطح خدمات در شهر، افزایش پیدا کند.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تدوین پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های شاخص شهری از دیگر رویکردهای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر است.

مردانی گفت: رینگ چهارم ترافیکی، خط دوم قطار شهری، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تاکسی‌های ویژه معلولان، تصفیه‌خانه نانواوزون و پروژه‌های دیگری در سال جاری در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای متنوع از از جمله تولید و درج اخبار، برگزاری تورهای بازدید، پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید فیلم، موشن و محصولات چندرسانه‌ای و تبلیغات خلاق محیطی برای معرفی شایسته‌ی آن‌ها به شهروندان، تلاش شد.

وی با اشاره به برگزاری ۳۰ آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری در دو سال اخیر افزود: برای برگزاری این آئین‌ها به‌طور تقریبی بیش از ۱۲۰۰ نفر ساعت جلسه برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی برگزار شده است.

کد خبر 733675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.