آخرین اخبار از نحوه ثبت اعتراض فرهنگیان به رتبه‌بندی‌ها

میزکار مرکزی رتبه‌بندی معلمان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص امکان ثبت اعتراض به رتبه‌بندی و درخواست بازبینی اعتراضات توضیحاتی ارائه کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، این وزارت خانه اطلاعیه‌ای درباره رتبه‌بندی معلمان و امکان ثبت اعتراض به رتبه‌بندی و درخواست بازبینی اعتراضات صادر کرد که در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبه‌بندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران و تکریم معلمان، امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت پذیرد.

هم‌زمان با بارگذاری کارنامه در سامانه My.medu.ir همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند.

مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است لذا پس از مشاهده کارنامه، مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض آغاز خواهد شد.

همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض و یا تأیید کارنامه اقدام کرده‌اند تا پایان مهلت ۱۰ روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند، همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام کرده‌اند می‌توانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرایند اعتراض اقدام کنند. این در حالی است که زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض متعاقباً از طریق اطلاعیه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین به فرهنگیان اطمینان خاطر داده شده، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و کلیه درخواست‌ها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود.

فرهنگیان با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تأیید کارنامه و یا ثبت اعتراض در سامانه رتبه‌بندی اقدام کنند.»

کد خبر 729512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.