برپایی موکب پاسخگویی به مراجعان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مسئولان دادگستری کل استان فارس با حضور در موکب پاسخگویی به سوالات قضایی راهپیمایان ۲۲ بهمن به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و ارشاد قضایی مراجعان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، امروز_ یکشنبه بیست‌ودوم بهمن_ در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم شهیدپرور شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) اظهار کرد: با حضور مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی فارس در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شیراز موکب پاسخگویی به مراجعان در شیراز و ۵۱ حوزه قضائی استان فارس بر پا شد.

وی افزود: باوجود تمام فشارها و محدودیت‌هایی که نظام‌های استکباری برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند، این نظام به لطف الهی و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری توانسته است با اقتدار در مسیر بالندگی و پیشرفت همچنان پرچم‌دار استقلال، آزادی و مبارزه با نظام‌های استکباری و نظام‌های دیکتاتوری باشد.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: مردم سراسر میهن اسلامی با عزم راسخ و بصیرت بی‌همتای خود همیشه در لحظه مورد نیاز و در صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان با عزت و غیرت خود شکوه و عظمت می‌آفرینند.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز پرچم همت و آزادگی مردم ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نیز برافراشته است و مردم استان فارس همان‌طور که در مبارزه با طاغوت پیشگام و پیشتاز بودند، امروز نیز با تکیه بر ایمان استوار خویش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام و صف‌شکن هستند.

به گزارش ایمنا، در این ملاقات چهره به چهره، رئیس کل دادگستری استان فارس با ۶۳ نفر از مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد و با هدف رفع مشکلات مراجعان دستورات لازم را صادر کرد و آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با حضور در غرفه دادگستری فارس ضمن ستایش روحیه خدمت به مردم در دستگاه قضائی این اقدام را نشانگر نزدیکی و قرابت مردم و مسئولین این مجموعه خواند.

کد خبر 727389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.