به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فراخوان ثبتنام اصحاب رسانه برای حضور در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان منتشر شد که مقررات صدور کارت جشنواره به شرح زیر است:
علاقهمندان با مراجعه به سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به آدرس اینترنتی https://isfahan.farhang.gov.ir/fa/resane1 ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.
این زمان غیر قابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرایط ثبت نام
۱- معرفینامه از رسانههایی پذیرش میشود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
۲- معرفینامه رسانههای دارای مجوز فعالیت در اصفهان باید با امضا مدیرمسئول باشد و برای رسانههای اینترنتی و دفاتر سرپرستی معرفی نامه با امضا مدیر رسانه الزامی است.
۳- معرفینامه از رسانههایی پذیرش میشود که واجد شرایط زیر باشند:
- رسانه در فهرست رسانههای دارای مجوز و در حال انتشار باشد (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
- گستره توزیع رسانههای مکتوب در استان اصفهان باشد
- خبرگزاریهای رسمی لازم است صفحه ویژه اصفهان داشته باشند
- رسانه ثبت نامی لازم است با رویدادهای سینمای ایران ارتباط مستمر داشته باشد، به نحوی که از فروردین تا آذرماه ۱۴۰۲، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران منتشر شده باشد.
۴- در معرفی نامه لازم است عنوان شغلی دقیق درخواستکننده (خبرنگار، عکاس خبری، مستندساز، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار و…) قید شود.
۵- میزان حضور در دوره قبلی جشنواره فیلم فجر و کیفیت فعالیت، یکی از ملاکهای ارزیابی درخواستها برای رسانه مکتوب، خبرگزاریها و… خواهد بود.
۶- بدیهی است که دریافت کارت اصحاب رسانه با عنوان خبرنگار و عکاس خبری در سال گذشته و انعکاس اخبار و رویدادها از جمله ملاکهای بررسی حضور افراد خواهد بود.
نظر شما