مهدی کلانترزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ علاوه بر تماس تلفنی از طریق وب در دسترس است، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر از طریق وب هم در دسترس شهروندان است.
وی با بیان اینکه درخواستها از طریق اپراتورهای ۱۳۷ ثبت و به معاونتها و سازمانهای مربوطه ارسال میشود، افزود: پس از ثبت درخواست شهروندان و ارسالی به مدیران، پاسخ مناسب به شهروندان ارسال میشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به وظایف اداره پیگیری ویژه تصریح کرد: پس از پاسخگویی به شهروندان واحد بازخورد با شهروندان ارتباط گرفته و کار صحتسنجی مرتبط با درخواست شهروند انجام میدهد.
کلانترزاده با تاکید بر اینکه ارتباط با شهروندان به صورت پیامک و تماس تلفنی است، اضافه کرد: در صورت انجام نشدن درخواست شهروند واحد پیگیری وِیژه درخواست شهروند را بررسی میکند.
وی از فعالیت ۱۰ اپراتور در حوزه ثبت خبر خبر داد و تاکید کرد: صف انتظار تماس در دو سال اخیر به ۱ دقیقه کاهش پیدا کرده و اوج تماس در روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰۰ پیامک در سامانه ۱۳۷ ثبت میشود، عنوان کرد: شهروندان میتوانند در تمام زمینههایی که شهرداری خدمات ارائه میکند همچون حوزه خدمات شهری، فضای سبز شهری، هرس درختان، خطر برق گرفتگی کابلهای فضای سبز، ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی، حوزه فنی و عمرانی، توزیع و روکش آسفالت، حوزه ساخت و ساز شهری و دیگر حوزهها با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
کلانترزاده از دسته بندی درخواستهای شهروندان به صورت عادی، فوری و خطرساز خبر داد و گفت: در خواستهای فوری شهروندان در همان زمان ثبت به صورت پیامک به مسئول مربوطه ارسال شده و درخواستهای خطرساز در همان لحظه از طریق بی سیم به منظور رفع خطر به مسئول مربوطه اعلام میشود.
نظر شما