شهریران در شناسایی شرکت‌های حوزه خدمات شهری موثر است

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک اندیش اصفهان گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی مانند شهریران در شناساندن توانمندی‌های شرکت‌هایی در حوزه خدمات شهری بسیار موثری است.

فرهاد گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تهران اظهار کرد: در روز دوم نمایشگاه شهریران استقبال خوبی از محصولات شرکت نیک‌اندیش شده است و این فرصتی در جهت ارائه محصولات در خارج از حوزه شهرداری اصفهان بود.

وی ادامه داد: خدمات و محصولات این شرکت به صورت فعالیت دائمی است که از جنس نگهداری و تعمیرات، حمل و نقل هوشمند و شهر هوشمند است.

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان افزود: سعی ما بر این است که در نمایشگاه‌های مختلف از طریق نمونه و فیلم، اطلاعات را به بازدید کنندگان ارائه دهیم.

گلی تاکید کرد: شرکت نیک‌اندیش به واسطه اینکه در حوزه‌های مختلف می‌تواند عملیات توسعه، نگهداری و مشاوره انجام دهد، از دید شهرها یک تجمیع خوبی دیده می‌شود.

وی گفت: محصولات اخیر این شرکت در حوزه‌های نگهداری، تعمیرات در حوزه توسعه دوربین و شبکه فیبر هستند.

مدیر عامل شرکت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان تاکید کرد: ماژولای EDS، پاور هوشمند، سیستم دوچرخه اشتراکی، سیستم پارکینگ هوشمند و دوچرخه جدید که با همکاری شرکای تجاری ساخته شده برای اولین بار در نمایشگاه شهریران ارائه شد.

گلی تصریح کرد: هدف ما از ارائه این محصولات این است که شهروندان بتوانند نگرانی کمتری هنگام پارک دوچرخه داشته باشند.

وی افزود: در این‌باره سعی شده بر مباحث بیمه‌ای، تکمیل حفاظتی و به عنوان یک پارکینگ ایمن دوچرخه وجود داشته باشد و در ایستگاه‌های خودرویی و متروها استفاده شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی نیک‌اندیش اصفهان گفت: نمایشگاه بسیار مؤثر بود و انتظار می‌رود اینگونه نمایشگاه‌ها روی مخاطب تخصصی این محصولات بیشتر تمرکز کند و کارشناسان مختلف با روش‌های مختلف در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 722235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.