۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در کرمانشاه افتتاح شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور امروز دوشنبه به صورت وبینار ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در این استان را به طور همزمان افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این مراسم که امروز _دوشنبه دوم بهمن_ در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه توسعه صادرات استان کرمانشاه در استانداری برگزار شد با حضور فرمانداران ۱۳ شهرستان استان این مراکز به صورت وبینار افتتاح و آغاز به کار کردند.

در این مراسم که استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه حضور داشتند ۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی با قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز کردند.

این مراکز در راستای اجرای طرح ملی " مزرعه تا سفره " وزارت کشور ایجاد شده و از این طریق کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به قیمت مصوب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

برنامه‌ریزی شده است تا در این مراکز که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و شهرداری‌ها در حال اجراست علاوه بر انواع کالاهای اساسی گوشت قرمز و سفید تنظیم بازاری نیز توزیع و در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 722177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.