دستگاه‌ها در مولدسازی به کمک آموزش‌وپرورش بیایند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش طلب کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مولدسازی دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب، اصول دینی و اخلاقی در سطح مدارس باید رعایت شود. هیچ شخصی بدون گزینش در مدارس غیر دولتی نباید فعالیت کند. در ضمن انجمن اولیا و مربیان با در زمینه تعاملات مؤثر با اولیا دانش آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سرانه جدید برای مدارس دولتی، شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای اختصاص یابد. شناسایی مدارس کم برخوردار در دستور کار قرار گیرد و با همراهی اداره کل نوسازی رفع شود.

سیاهکالی مرادی تأکید کرد: در موضوع نهضت سوادآموزی رویکرد جدید آموزش مهارت‌های زندگی است. همچنین با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر نیروهای انتظامی و امنیتی در برپایی مراسم‌های ایام الله دهه فجر مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

وی ضمن ارائه دستورالعمل‌های جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران و پسران شهرستان البرز همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند. مراسم جشن تکلیف برای ۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، پیگیری مصوبات قبلی، برگزاری جشن تکلیف پسران و دختران شهرستان، اجرای برنامه‌های ایام الله فجر، هفته مشاغل، احداث مدارس جوار دانشگاه کار، برگزاری لیگ قرآنی و اهدای جوایز، تهاتر ۲۶۰ متر از زمین آموزشی منطقه ۶، تجهیز پایگاه و مراکز سنجش، آموزش، توانبخشی از مواردی بود که در جلسه بررسی شد.

کد خبر 721204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.