به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتینژاد در نشست «یاریگران اجتماعی شهر» منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهترین جلسات هماندیشی در سطح محلات است، اظهار کرد: فلسفه وجودی هر کدام از شما خدمت است و این رضایتمندی شهروندی برای ما در اولویت قرار دارد.
وی افزود: شهروندان از مدیریت شهری انتظار یک خدمت صادقانه، با کیفیت، سریع و ارزان دارند و برای رسیدن به این مطلوب محل زندگی خود را با سایر نقاط مشابه در داشتن مزایا مقایسه میکنند.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همه ما در سفر به سایر استانها یا بازدیدها امکانات یک نقطه را با شهر و محل زندگی خود مقایسه میکنیم، اما همین تفاوتها مزیت شهر اصفهان و کسب رضایت نسبی را به همراه دارد.
وی ادامه داد: ما بهعنوان یک نماینده خادم شهر از مردم انتظار داریم در کنار ارائه خدمات شهرداری، شهروندان حداقل حقوق و فرهنگ شهروندی را رعایت کنند و موجب ارتقای فرهنگ شوند.
نباتینژاد گفت: به عنوان مثال، موضوع قرار ندادن زباله خارج نوبت نیاز به مشارکت مردم دارد و اگر این همراهی مردمی نباشد، این نارضایتی با وجود ارائه خدمات شهری همچنان پابرجا خواهد بود.
وی با اشاره به نقش مشارکتی شهروندان گفت: «شهربان» به شهروندانی خطاب میشود که مشکلات را منتقل میکنند و در این راستا سامانه نظاممند ۱۳۷ در اختیار شهروندان است.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: تاکنون ۵۰۰ هزار شماره تماس از شهروندان در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.
نظر شما