طرح کاداستر شهرستان پاوه تا پایان سال جاری به پایان برسد

معاون عمرانی فرماندار پاوه با اشاره به ضرورت کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: لازم است طرح کاداستر در پاوه تا پایان سال جاری به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سالم مصطفایی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ در جلسه کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه اظهار کرد: بنا به جمع‌بندی انجام شده از ۵۰ پلاک اصلی شهرستان پاوه که مشمول رفع تداخل هستند، تاکنون رفع تداخل ۹ پلاک اصلی انجام و نهایی شده و به تأیید کمیسیون استان رسیده و ۱۰ پلاک در شهرستان بررسی و به کمیسیون استان ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ملاک انجام رفع تداخل تفسیر عکس‌های هوایی دهه ۴۰ است به دلیل وجود نداشتن و دسترسی به این عکس‌ها مراحل رفع تداخل سایر پلاک‌ها تاکنون انجام نشده است.

معاون عمرانی فرماندار پاوه تصریح کرد: لازم است با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و برای کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد توسعه پایدار و رونق کسب‌وکار و تولید در اراضی روستایی همه دستگاه‌ها باید برای اجرای تکالیف مشخص شده و عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی پای کار باشند و تا پایان سال آتی قانون جامع حدنگار در اراضی کشاورزی به پایان رسیده باشد.

مصطفایی با اشاره به نبود عکس‌های هوایی دهه ۴۰ گفت: مکاتبات و توجیهات لازم برای طرح در ستادهای استانی رفع تداخل و کاداستر که با ریاست رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل ادارات مرتبط تشکیل می‌شود انجام شده است و به امید خدا به دنبال راه‌حل‌هایی برای از سرگیری روند کارگروه‌ها در شهرستان تا حصول نتیجه خواهیم بود.

کد خبر 719821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.