به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حمیدرضا خانمحمدی ظهر امروز _چهارشنبه، بیستم دی _در جلسه با مدیران امور اداری مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اظهار کرد: نظام آراستگی اداری زمینهساز بهرهوری فعالیتهای سازمانی است و به عنوان یک ضرورت مورد تأکید مدیریت ارشد مجموعه شهرداری اراک است.
وی افزود: نظام آراستگی اداری که مفاهیم نظم و ترتیب اطلاعات، ساماندهی، انضباط در کار، استانداردسازی و پاکیزهسازی محیط را شامل میشود، با پیامدهای مثبتی همچون حذف جستجوی بیمورد، حذف عدم تطابق، افزایش ایمنی، بهبود کیفیت خدمات، ایجاد آرامش روحی و ارتقا روحیۀ کارکنان، غنیسازی شغلی و از همه مهمتر ارتقای بهرهوری در محیط کاری همراه خواهد بود.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک، پیادهسازی نظام آراستگی محیط کار را گامی بزرگ در راستای ارتقای کیفیت و بهرهوری دانسته و همدلی و همراهی و نقش مؤثر کارکنان را در دستیابی به این مهم و تحقق تعالی سازمانی، لازم و ضروری برشمرد.
نظر شما