حمایت از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی بزرگترین معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: واحد های تولیدی امروزه زمینه اشتغال حجم قابل توجهی از جوانان را فراهم کرده و حمایت از سرمایه گذاران این مراکز بزرگترین معروف است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید ابراهیم میرعباس زاده با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش مهمی را در فرهنگ‌سازی و احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایفا کنند اظهار داشت: این شرکت‌ها با ایجاد فضاهای صنعتی و کارآفرینی، به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه کمک می‌کنند و این عوامل به طور مستقیم تأثیر بسزایی در فرهنگ و حیات جامعه دارند.

وی افزود: شرکت‌های شهرک صنعتی با ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و نیروهای کار جامعه، به کاهش بیکاری و تحقق رفاه اجتماعی کمک می‌کنند. این موضوع باعث افزایش خودباوری و رضایت شغلی در جامعه شده و در نتیجه، به تقویت امید و بسترسازی تلاش جوانان برای آبادی کشور و همبستگی جامعه سبب می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ادامه داد: با تأمین منابع مالی لازم برای پروژه‌های عمومی، شرکت‌های صنعتی در فرآیند توسعه زیرساخت‌های عمومی نقش دارد. سپس با سبک زندگی کارآفرینانه کارکنان خود، الگوی مناسب برای سایر گروه‌های جامعه است.

هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی با توجه به فعالیت‌های صنعتی و تولیدی خود، مسئولیت‌های اجتماعی بزرگی را بر عهده دارند و می‌توانند در این زمینه نقش مؤثری ایفا کنند.

وی گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به معنای تشویق به کار خیر و جلوگیری از کار بد است و شرکت‌های صنعتی با تأمین شغل و درآمد برای جامعه، به طور غیرمستقیم در تشویق به کار خیر و کاهش بزه در جامعه مؤثر هستند.

علایی ادامه داد: فعالان حوزه‌های صنعتی، در قبال جامعه و محیط زیست نیز مسئول هستند و بایستی استانداردهای حفاظت از محیط زیست را رعایت کرده، کیفیت کالا، خدمات و سلامت و ایمان را در نظام کاری خود حفظ کنند.

کد خبر 714661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.