رضا خانهزاد یزدی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به وضعیت حملونقل عمومی در شهر قم اظهار کرد: وضع موجود شهر قم از نظر استفاده از حملونقل عمومی شرایط مناسبی نیست با این حال تلاش کردهایم قدم به قدم خدمات را در این حوزه ارتقا دهیم.
وی افزود: برآورد درآمدی سازمان اتوبوسرانی نشان میدهد در ماههای گذشته اقبال نسبت به اتوبوسرانی بیشتر شده است.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه افزایش اقبال به اتوبوسرانی نشانه تلاش برای ارتقای سطح خدمات است، گفت: در طول یک سال شاهد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصد درآمد سازمان و در نتیجه افزایش رغبت مردم به ناوگان اتوبوسرانی بودهایم.
خانهزاد یزدی با اشاره به پیگیری مصرانه اعتراض شهروندان در سازمان اتوبوسرانی اظهار کرد: به دنبال این هستیم که اعتراضات سامانه ۱۳۷ را به بازرسی اتوبوسرانی متصل کنیم.
وی افزود: گاهی ممکن است مشکل در یک خط عمومی باشد اما اگر اعتراض شهروندان بیش از حد به مسئلهای معطوف شود، بازرسی سازمان اتوبوسرانی باید پاسخگو باشد.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: دنبال این هستیم که کسانی که از اتوبوس استفاده میکنند، به خدمات راننده و اتوبوس امتیاز دهند و این موضوع در درآمد راننده مؤثر باشد.
به گفته خانهزاد یزدی، نظافت اتوبوس، رفتار راننده، نوع رانندگی و … از جمله مسائلی است که مردم راجع آن نظر خواهند داد.
وی ادامه داد: با اقداماتی که انجام شده پیامهای اعتراضی سامانه ۱۳۷ نسبت به اوایل مهرماه بسیار کاهش یافته است. این نشان دهنده بهبود عملکرد ناوگان است.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: اگر بتوانیم در زمینه حملونقل عمومی به مردم خدمات خوب بدهیم، اقبال عمومی هم بیشتر خواهد شد.
نظر شما