عباس افرادی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در راستای تسریع در پاسخدهی به شهروندان و تکریم آنها بازدید فرایند پروانه احداث بنا به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد، اظهار کرد: این بازدیدها که از سیکل وظایف شهرداری خارج میشود، اتفاق مهم و بزرگی است که باعث کوتاهتر شدن مدت انتظار زمان بازدید درخواستها شده است.
وی با بیان اینکه اقداماتی که در سامانه انجام میشود برونسپاری را آسانتر میکند، تصریح کرد: این اقدام نوینی است که با مقاومت زیادی روبهرو است، اما مصمم هستیم که به نحو احسن انجام شود.
قائممقام شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این فرایند درخواست ثبت شده به جای ارجاع به کارشناس بازدید منطقه به کارشناسان بازدید دفاتر منتخب پیشخوان ارجاع داده میشود و آنها از محل پلاک بازدید به عمل میآورند، ادامه داد: با این اقدام دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداریهای مناطق نیست و شهروند میتواند با استفاده از امکانات قرار داده شده در سامانه هوشمند توسعه شهری اصنو، کارت گذربندی الکترونیکی و درخواستهای ثبت شده خود را پیگیری و مشاهده کند.
افرادی خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری این خدمت به کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان، در چندین مرحله آموزشهای لازم بهصورت تئوری و کارگاهی به کارشناسان ارائه شده تا بتوانند به بهترین نحو ارائه خدمات داده و در تسریع و پاسخدهی به ارباب رجوع کمک شایانی کنند.
نظر شما